Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 30 mei 2024

sketch Ocean Boho

 Hallo allemaal,

Vandaag weer een blog van mij! Deze keer in een zomers thema.

Ik heb een voorbeeld gemaakt voor de sketch challenge op het hobbyvision blog.

Super leuk om mee te doen! Ik heb het paperpad Ocean Boho van studio light gebruikt.

Een super handig blok waar ook gelijk die-cut plaatjes inzitten!



Als eerste heb ik een stuk cardstock gesneden van 18cm hoog x 26cm breed.
Dit heb ik gerild op 13cm. De rillijn is 18cm.
Ik heb hiervoor het florence smooth ivory cardstock gebruikt.


Daarna heb ik een matlaag van 17,6cm hoog x 12,6cm breed gesneden.
Hiervoor heb ik een kleurtje gekozen uit het paperpad shades of bleu van studio light.
Daarna heb ik uit het paperpad Ocean Boho een rustig papier gezocht.
Hier heb ik een stuk uit gesneden van 17,2cm hoog x 12,2cm breed.
Daarna heb ik een drukker designpapier gezocht 
en hieruit een stuk van 16,8cm hoog x 11,8cm breed gesneden.
De randjes heb ik beïnkt met Distress ink walnut stain.


Deze delen heb ik op de voorkant van de kaart geplakt.

Daarna heb ik alle onderdelen gesneden en gestanst die volgens de 
sketch op de kaart moeten.

Uit het papier shades of bleu heb ik gesneden:
1x 4cm breed x 14cm hoog
1x 2,5cm breed x 12,5cm hoog
1x 7cm breed x 7cm hoog
1x een cirkel van 8cm doorsnee. 
Voor de cirkel heb ik de crealies cirkel stansen gebruikt.

Uit het rustige designpapier heb ik gesneden:
1x 3,6cm breed x 13,6cm hoog
1x 2,1cm breed x 12,1 cm hoog
1x 6,6cm breed x 6,6cm hoog
1x een cirkel van 7cm doorsnee

Uit het drukkere designpapier heb ik gesneden:
1x 3,2cm breed x 13,2cm hoog
1x 1,7cm breed x 11,7cm hoog
1x 6,2cm breed x 6,2cm hoog
1x een cirkel van 6cm doorsnee


Alle randjes heb ik beïnkt met distress ink walnut stain.

 Ik heb aan de zijkant van de kaart 2 stukken lint en een touwtje vastgeplakt.
Daarna heb ik alle delen van de sketch op de kaart gelegd om te kijken hoe ik
het wilde hebben. Daarna heb ik het vastgeplakt.
Het vierkant en de cirkel heb ik iets verhoogd opgeplakt.
Daarna ben ik de kaart gaan versieren.
Hiervoor heb ik de die-cut plaatjes uit het paperpad Ocean Boho gebruikt.
Verder heb ik nog wat bloemen, lint, takjes, een waxzegel en pareltjes gebruikt.
Hieronder zie je het eindresultaat van mijn sketch  kaart!




Bedankt voor het kijken/lezen van deze blog. 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!
Tot de volgende keer!

Lieve groetjes Martine Krol

Hieronder vinden jullie de gebruikte materialen:






1 opmerking: