Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 mei 2024

Lavendel

 Hoi,

Er is een nieuwe blog challenge van start gegaan en deze keer is het een sketch. Graag wil ik jullie laten zien hoe ik mijn inspiratievoorbeeld heb gemaakt. 


Voor deze sketch wilde ik graag gaan werken met de Color Swatch Lavender collectie van 49 And Market.

Om te beginnen heb ik alle onderdelen die op de sketch te zien zijn gesneden. De basis is het Florence Cardstock Pearl White en het designpapier is van de Color Swatch Lanvender van 49 And Market. 

De maten heb ik zelf bedacht. Ik heb een slimline gemaakt van 10,5 cm x 21 cm. Een strookje van 4 x 16,5 cm cm en een strookje van 3,5 cm x 16 cm. Een vierkant van 6 cm x 6 cm en een cirkel met een doorsnede van 6 cm. Deze cirkel heb ik met mijn cirkelsnijder gedaan.

Als het design papier is 0,5 cm kleiner dan de witte basis. 

Ook heb ik alvast wat elementen er bij gepakt die ik er zeker op wilde verwerken. 




Nu alles gesneden is, is het eigenlijk al tijd om op te gaan bouwen. Om te beginnen heb ik eerst het designpapier op de juiste basis geplakt. 


En vervolgens ben ik de compositie gaan bepalen. De breedste strook heb ik direct opgeplakt en de iets smallere strook heb ik iets verhoogd opgeplakt met foamtape.



In de Color Swatch Lavender collectie van 49 And Market zitten hele leuke elementen zoals een filmstrip en het notitierandje wat je op de foto hieronder zit. Die zit in de Laser Cut Out set van deze collectie. 

Vervolgens heb ik het rondje hierop geplakt en ben ik de kaart verder gaan versieren. De bloemen uit de JMA-collectie passen hier heel goed bij. Verder heb ik de acetaat vlinders en takken gebruikt en wat kaasdoek en wat tilantia. 

Om het geheel af te maken heb ik de tickets die bij deze collectie zitten nog toegevoegd. 




En dan is dit het eindresultaat van mijn inspiratievoorbeeld voor de sketch. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit blogbericht te lezen en ook mee gaan doen met deze blogchallenge. 

De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande afbeeldingen te klikken. 

Tot de volgende keer!






















3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Mirjam1702 zei

Dank je wel Betha!

Anoniem zei

Mooi ik ga hem na maken