Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 23 mei 2024

Good Times

 Hoi,

Vandaag laat ik jullie een pagina in mijn Art Journal zien.


Op deze pagina heb ik gewerkt met de Ricepapers uit de collectie Soul of Spring van Alchemy of Art. Om de plaatjes los te maken breng je met een penseel en water een randje rondom het plaatje aan. Vervolgens scheur je dit heel voorzichtig los. 


Deze plaatjes heb ik daarna op mijn pagina geplakt uit de Art Joural. In dit geval is het een oude van Studio Light. Het papier is van het formaat 20,5 x 20,5 cm.

De plaatjes heb ik opgeplakt met Gel Medium van Creall.


Kijken naar het plaatje van het raam, leek het mij wel leuk om hier een muurtje omheen te maken. Hiervoor heb ik een stencil gebruikt uit de Jenine's Mindful Art collectie de New Awakening (JMA-NA-MASK04). Met de Distress Ink Lost Shadow en een Blending Brush van Studio Light heb ik rondom het raam het muurtje aangebracht. 


Van Mintay had ik nog de Decor Birds Chippies liggen en daar zitten hele leuke takjes en vogeltjes bij. 

Voordat ik deze op kleur heb gebracht heb ik ze eerst in de Gesso gezet. Daarna heb ik ze verder met de Light Markers van Studio Light op kleur gebracht. 

Om de achtergrond nog wat meer te laten spreken heb ik diverse RubOns van 49 And Market gebruikt. Ik heb de collectie Plum en Sage gebruikt en de tekst komt uit de Vintage Artistry Tranquility serie.



 De vlinders komen uit Transparent Wings van Tim Holtz. 



Voor deze pagina heb ik van alles door elkaar gebruikt van verschillende merken. En toch past het allemaal mooi bij elkaar.

Dit is het eindresultaat geworden.


Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben. De producenten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de afbeeldingen hieronder te klikken.

Tot de volgende keer!








1 opmerking: