Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 25 mei 2024

HV Blogchallenge - Mintay Papers - Rustic Charms

 Op ons HobbyVision blog hebben wij weer een nieuwe Challenge lopen waarbij je deze keer een leuke sketch moet volgen. Deze Challenge loopt nog tot eind juni, doe jij ook mee? Je kunt een waardebon van HobbyVision winnen.


Tijdens een LIVE heb ik mijn voorbeeld gemaakt. Heb jij de live gemist? Onder aan deze blogpost zal ik de video nog plaatsen.

Ik heb hiervoor het prachtige papier van Mintay Papers - Rustic Charms gebruikt. Wat heeft dit toch ook mooie kleuren en de plaatjes erbij zijn ook weer zo mooi.


 


Voor de basis heb ik het linnencardstock van Florence gebruikt. En verder nog wat leuke tickets van 49andMarket, een chipboard quote en wat mooie nieuwe takjes van CraftEmotions.


Deze takjes en decoratie stekers zijn ontzettend leuk om te verwerken bij kaarten met wax seals, maar ik ben ook altijd dol op dit soort elementen om dit achter mijn bloementoef te verwerken.

 


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. 





Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.