Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 2 mei 2024

Blog Challenge sketch

 Blogchallenge sketch


Hoi allemaal,
Super leuk de nieuwe challenge! Geen moment getwijfeld de Craftlab artikelen zijn er perfect voor!


Om te beginnen heb ik alle onderdelen van de large tag uit gestanst. Waarbij de basis mal 2x omdat ik een staande kaart wil maken.
Het design papier is van Mintay Spring is here de kleuren van dit papier vind ik super mooi.



Met de bookmark stans de 2 grootste tag's uit gestanst met het bijhoorende design papier.




De elvira stans heb ik uit het paperpad van Studio light shades of blue gestanst en nog 1tje uit wit cardstock ter versteving.


Super blij met deze Floral stans deze heb ik verschillende keren uitgestanst.


Uit de Craftlab inkt setjes heb ik wat kleurtjes gekozen waarvan ik dacht dat deze bij het designpapier gingen passen. Voor de blaadjes heb ik gekozene kleur Teal en Hunter.


Voor de bloemen heb ik bubbelgum en coral reef gekozen. De bijpassende borsteltjes zijn heel handig in gebruik en zeker voor deze stansen.


Voor het vormen van de blaadje heb ik niet zo veel gedaan enkel ze verfrommeld dan weer open gedaan en met een boll tool het midden wat in geduwd. daarna de randjes voorzien van wat lijm en met de glitter van Elisabeth craft design besprenkeld.


Dan is het tijd om alles in elkaar te steken. Het design papier heb ik nog voorzien van gesso. Tussen de laagjes heb ik foam tape, ik gebruik de 2mm dus kun je deze tussen als laagjes doen of je kan er ook voor kiezen om geen te gebruiken wat je zelf het mooiste vind.


De bookmarks heb ik ook voorzien van wat foamtape en ongeveer wat in het midden geplaatst.


Voor het vierkant zoals in de sketch heb ik de kleinere tag gebruikt die bij de lage tag zit. Ook alles voorzien van wat foam tape en op de juiste plaats gekleefd.


Om de gaatjes te verstevigen heb ik deze stans van Elisabeth craft design gebruikt voorzien van tape en daarbij dezelfde glitter gebruikt.


Uit deze set heb ik de swirls gebruikt om tussen de bloemetjes te steken als afwerking.


Deze stans van Studio light heb ik als tekst gebruikt, deze heb ik 5x uitgestanst en voorzien van dezelfde glitter.


Als afwerking heb ik wat gespetterd met een Tosca pen en wat glitter drops van Pinkfresh studio gebruikt.
Mischien een iets andere uitvoering met de tag's maar ze zijn echt mooi en leuk om te gebruiken. Hopelijk kunnen we jullie inspireren om mee te doen met de challenge.
Veel knutselplezier!

Heb je interesse in een artikel klik op het fotootje.



Studio Light - Creative Craftlab Maart- Essentials - Cutting Die - Tag Large Studio Light - Creative Craftlab Maart- Essentials - Cutting Die - Elvira Studio Light - Creative Craftlab Maart- Essentials - Cutting Die - Florals Studio Light - Creative Craftlab - Friendz -  Cutting Die - Strawberries Accessoires 




Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Ink Pads - Water-reactive Blues Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Ink Pads - Water-reactive Greens Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Ink Pads - Water-reactive Yellows Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Ink Pads - Water-reactive PurplesStudio Light - Creative Craftlab - Blending Brushes - 2cm Soft Brush Blues 


Studio Light - Creative Craftlab - Blending Brushes - 2cm Soft Brush GreensStudio Light - Creative Craftlab - Blending Brushes - 2cm Soft Brush YellowsStudio Light - Creative Craftlab - Blending Brushes - 2cm Soft Brush Purples Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials - Reinforcement Variety Pack - Set 3 Elizabeth Craft Design - Double Sided Adhesive Tape - 64mm - 2.5" (25m/27yrd) Elizabeth Craft Design - Silk Microfine Glitter - Cool Diamond 641 Studio Light - Essentials Cutting Die - HelloPosca Verfmarker - Fijne Conische Punt 1.3 mm - WitDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Geen opmerkingen: