Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 31 juli 2019

ART JOURNALING // listen to your heart


Voor vandaag heb ik een pagina in m’n art journal gemaakt. Een aantal weken geleden testte ik een aantal producten van Cadence op een pagina en liet m drogen, wat ik verder mee moest doen wist ik nog niet. 

Nu ik vakantie heb bedacht ik me dat ik weer eens een gezicht wilde tekenen, en misschien wel tof om dat over de geteste producten pagina te doen. So I did ;) 

Met een stencil en modeling paste bracht ik aan de linkerkant het schubben patroon aan, liet het drogen en pakte mijn zwarte Stabilo all. Ik schetste een gezicht aan de rechterkant en met een penseel en water gaf ik het diepte. De witte details in het gezicht maakte ik als laatste met een witte acrylmarker (posca/molotow). 

Op de schubben bracht ik nog wat unicorn sparks toe, en als laatste plakte ik de tekst erbij. Mijn art journal pagina is weer klaar 🥳

  

Ik hoop dat ik je weer kon inspireren en aanmoedigen om heerlijk zelf aan te slag te kunnen gaan. 💙




Gebruikte materialen:

Ranger - Dina Wakley Media White Journal -  6" x 6"  Cadence - Distress Pasta - Roestig Bruin Cadence - Distress Pasta - Ground Espresso Cadence - Vintage Legend Gesso - Schimmel Groen Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Schubben Stabilo ALL - Black 8046 Posca Verfmarker - Extra Fijne Conische Punt 0.7 - 1mm - IvoorFinnabair Art Alchemy - Acrylic Paint - Sparks - Unicon`s Hair

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooi!! Groetjes Betha

roelie zei

Mooi ilse

lilian nikky zei

Mijn naam is Lilian N. Dit is een zeer vreugdevolle dag van mijn leven vanwege de hulp die Dr.saguru me heeft gegeven door me te helpen mijn ex-man terug te krijgen met zijn magie en liefdesspreuk. Ik was 6 jaar getrouwd en het was zo verschrikkelijk omdat mijn man me echt bedroog en wilde scheiden, maar toen ik op het internet een e-mail van Dr.saguru tegenkwam over hoe hij zoveel mensen heeft geholpen om hun ex terug te krijgen en helpen om de relatie te herstellen. en mensen gelukkig te maken in hun relatie. Ik legde hem mijn situatie uit en zocht toen zijn hulp, maar tot mijn verbazing vertelde hij me dat hij me zou helpen met mijn zaak en hier vier ik nu omdat mijn man voorgoed totaal veranderd is. Hij wil altijd bij me zijn en kan niets doen zonder mijn aanwezigheid. Ik geniet echt van mijn huwelijk, wat een geweldig feest. Ik zal blijven testen op internet, want Dr.saguru is echt een echte spreukgebruiker. HEEFT U HULP NODIG, NEEM DAN NU CONTACT OP MET ARTS SAGURU VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com of whatssap +12098373537 Hij is het enige antwoord op uw probleem en zorgt ervoor dat u zich gelukkig voelt in uw relatie. en zijn ook perfect in
1 LIEFDESPELL
2 WIN EX TERUG
3 VRUCHT VAN DE BAARMA
4 SPELL PROMOTIE
5 SPELLENBESCHERMING
6 BEDRIJFSSPELLEN
7 GOEDE WERKSPELL
8 LOTTERIJ SPELL en GERECHTZAAK SPELL