Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 4 juli 2019

Ken Oliver Colorburst - It's a beautiful Day

Op zondagavond 30 juni ben ik weer LIVE geweest in onze Create it with HobbyVision Facebookgroep. Meestal kom ik er niet echt aan toe om gelijk een blogbericht te typen, vind het eigenlijk best wel jammer dat mijn blog een beetje "verwaterd". Ik wilde maar dat ik iets meer uurtjes in 1 dag kon stoppen en iets minder hoefde te slapen en te rusten, hahaha.


Voor deze creatie ben ik begonnen met een leeg vel A5 watercolor paper van Vaessen Creative. Hierop heb ik wat Color Burst van Ken Oliver gestrooid en dit na gesprayed met de Distress sprayer van Tim Holtz. Ik vond het altijd lastig om deze mooie achtergronden te maken, maar ik kreeg de tip om met de Distress Sprayer te gaan werken, dat dit de beste sprayer hiervoor is. Dat klopt inderdaad ook wel, hiermee kan je namelijk echt heel gedoseerd gaan sprayen.

Ik heb de kleurtjes Chartreuse en Turquoise van de Colorburst gebruikt. Nadat alles droog was heb ik een mooi mask stencil van 13@rts gebruikt icm de Paper Texture Paste van Finnabair. Dit heeft een net iets grovere structuur dan gewone structuurpasta. Dit heb ik aangebracht met de Nuvo siliconen spatels.

Daarna de opbouw met diverse stempels op de achtergrond, hiervoor heb ik de Masterpiece stempels van Femke Kokke gebruikt. Dit heb ik met de Versafine Clair Nocture en Golden Meadow gedaan.

Toen dit alles klaar was kon het opbouwen begonnen. Ik heb op de achtergrond een stuk filmstripribbon en een wit kantje verwerkt, deze zijn vastgemaakt met de niettang van Tim Holtz. Daarna wat muziekpapier eronder geschoven.

De klok is van chipboard van 13@rts. Verder heb ik voor de opvulling ook nog wat cheesecloth / kaasdoek gebruikt en wat "prut" (sisal). De bloemetjes komen allemaal uit mijn eigen voorraad.

De gave vintage plaatjes komen uit het Photobooth set van Tim Holtz. Voor de uitgestansde blaadjes heb ik een mooie Tropical stans van Noor! Design gebruikt en het honingraadje is van Studio Light.

Voor de finishing touch heb ik nog wat uitgeknipte vlinders van Lemoncraft gebruikt, wat Washi Tape met teksten van Studio Light en wat Stone Drops van Nuvo.

Wil je liever de opbouw in een filmpje zien? Hij is nu ook te bekijken op ons YouTube kanaal:



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Studio Light - Washi tape black/white - Essentials nr.01 Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Golden Meadow Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne   Tim Holtz - Idea-Ology - Photobooth Vintage Photo Strips 40/PkgTim Holtz - Filmstrip ribbon   Ranger - Distress Sprayer (Tim Holtz) Ken Oliver - Color burst powder - 6 pack Caribbean Brights Florence - Aquarelpapier Texture 300g - A5 - (x15) Stencils 13@rts - In Bloom - Ornamental Finnabair Art Extravagance - Paper Paste - 250ml  Nuvo - Mixed Media Spatels - 2 stuks  Clearstamp Femke Kokke - Masterpiece - Set A6 #B Clearstamp Femke Kokke - Masterpiece - Set #8  We R Memory Keepers - Layer Guides 3pkg Stansmal Noor! Design - Summer Vibes - Flowers American Fiber Purewipe - Cheesecloth / Kaasdoek Hobby Crafting Fun - Craft Knife Blue   Tim Holtz - Idea-Ology - Tiny Attacher Stapler W/(100) .25" Staples Chipboard 13@rts - His&Hers by Olga Heldwein - 30x30 cm  Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN128 Lemoncraft -  Vintage Time A4 sheets - House of RosesNuvo - Stone Drops - Lady Liberty

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig gemaakt Jenine! Groetjes Betha

Sri Selvalakshmi zei


Nice Article!!Thanks for sharing !!

Cippatrice zei

Ziet er erg mooi uit hoor!

luckys zei

gta 5 apk
The sacred groves have been protected and looked after by the local villagers since hundreds of years