Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 juli 2019

Happy Birthday

Hallo allemaal

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met allerlei leuke spulletjes uit de nieuwe lijn Lovely Moments van StudioLight.



Uit het kraft cardstock heb ik met de grootste stansmal van de set Big Nesting Die van Craft Emotions een vierkant gestanst. Naast de scalop randen zitten er ook gewone rechte randen in deze set en daarmee heb ik uit het paperpad van Lovely Moments een leuk papiertje gekozen en een vierkant gestanst. Dit alles heb ik nog een keer herhaald met mallen die een paar maten kleiner zijn.
Alle randen van het kraft en designpapier  heb ik wit gemaakt met de gesso en daarna op elkaar geplakt.




Uit wit cardstock heb ik verschillende blaadjes, takjes en hartjes gestanst. De takjes heb ik op kleur gebracht met Distress Oxide Peeled Paint en de hartjes met Victorian Velvet.



Op het kleinste vierkant zit een plaatje van Janneke Brinkman wat uit het paperset komt. In de hoek heb ik een bloementoef gemaakt met de stansjes en kant en klare bloemen.


De hartenstans en het label (Janneke Brinkman) heb ik deels achter het kleine vierkant geplakt doordat ik dit met foam tape heb opgeplakt. Van kreukellint heb ik een strik in elkaar geflanst en links boven het kleine vierkantje geplakt. 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.



Al de gebruikte producten kun je vinden op www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken kom je gelijk op de juiste plek in de webwinkel.


Studio Light - Easy Die Cut Paper Set - Janneke Brinkman EASYJBS651 Paperpad Studio Light - Lovely Moments - PPLM123 Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM211 Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM214 Florence cardstock texture - 12x12" - 200gram - Dark kraft May Arts - Seambinding lint - Pink  Distress Oxides Ink Pad - Peeled Paint Distress Oxides Ink Pad - Victorian Velvet Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Stansmal CraftEmotions - Big Nesting Die - vierkanten scalop XL open



2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Odette's kaartenhoekje zei

Super mooi kaartje Petra !
Groetjes, Odette.