Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 13 juli 2019

To the moon and back

Hallo allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer inspireren met een creatie.
Deze keer heb ik een babykaart gemaakt.
De papierlijn 'Vintage babyboy' van Noor! Design is hier erg geschikt voor. 
Hier is ook een meisjes variant van.
Deze kaart is een kaart geworden met veel laagjes en frutsels. 


Voor de basis heb ik de octoflower shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 
Deze mal heb ik twee keer gebruikt, zodat ze verspringen.
De grootste vorm heb ik met kraft gedaan, één maat kleiner met cardstock  en de derde laag met designpapier uit de vintage babyboy lijn.
Ook heb ik bij dit hele project alle randen met een paper distresser bewerkt en voorzien van witte gesso.

 Ook heb ik nog een vierde laag met design papier gedaan (de streepjes). Je kunt dus ook delen van de mal gebruiken.  Dit deed ik ook met het kurk wat boven op het design papier zit. Achter het stukje design papier heb ik een randje geplakt. Dit malletje komt uit de Lovely moments lijn van Studio Light.
Dit stans ik uit dezelfde kleur cardstock als die uit mijn basis.
Ook heb ik de gewilde hartjes mal van Studio Light gebruikt.  Deze heb ik op kleur gebracht met faded jeans distress oxide. 
Deze heb ik extra bewerkt met de versamark en de clear embossingpoeder.  Dit zorgt voor een extra glans.

Bij de lijn vintage boy zit ook een apart pakket met daarin plaatjes, labels, teksten, rondjes etc. 
Deze moest ik natuurlijk verwerken op mijn creatie. Een super schattige baby die ligt te slapen. 
Daaronder zie je dat ik een vierkante mal met een sierrandje heb gebruikt. Dit is een mal van Craft Emotions.
Het plaatje heb ik nog vast gezet met een turn mount.
Overigens heb ik de vierkante mal vanaf het kraft gedeelte met foam opgeplakt.
Zo kan ik nog wat labels, een taartrandje en de hartjes mal er onder steken.

Deze labels en bingo kaart zijn losse elementen die je kan knippen uit het pakketje van vintage babyboy. 
Alleen de voetjes zijn een stans van DenDennis uit de little woodland adventures lijn. 
In de labels heb ik nog een gaatje gemaakt met de crop-a-dile en er een stukje hemp cord doorheen gehaald.

Als laatst heb ik nog een bloemen toef gemaakt met daaronder een tak met blaadjes. Deze mal komt ook uit de Studio Light lijn 'Lovely Moments'. 
En ook nog de label ; To the moon and back ' opgeplakt. 

Kortom een volle kaart, maar ik ben ontzettend blij met het eindresultaat!
Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd met deze kaart.

Tot een volgende keer!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.
Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Octo Flower 21x21 Joy! Crafts - Kraft papier A4 Florence Cardstock - Texture 12x12" - Graphite Noor! Design - Paperpad A4 - Vintage Babyboy Joy! Crafts - Paper Distresser Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Kurk - A5 - 1mm dik (5 vel) Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM213 Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM214 Distress Oxides Ink Pad - Faded Jeans VersaMark Watermark Stamp Pad WOW embossingpoeder - Clear Gloss - Super Fine Stansmal CraftEmotions - Big Nesting Die - vierkanten scalop XL open We R Memory Keepers - Crop-A-Dile - Pink with eyelets in case  Hemp cord  - 0,8mm x 100m - Naturel DenDennis - Little Woodland Adventures - Cutting Die Babyvoetjes Creative Impressions - Turn Mounts - Large Antique              



2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schattige kaart! Groetjes Betha

Karin Heiloo zei

Prachtige kaart ����
Groetjes Karin