Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 juli 2019

Be Creative every Day

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen bij mijn nieuwe blogpost.
Vandaag laat ik jullie een Art Journal pagina zien die ik gemaakt heb in de middenmaat van de Art journals van Art by Marlene



Ik heb  hier van alles en nog wat op gebruikt maar ben begonnen met het Collage paper van Art by Marlene op de pagina te plakken .
Daarna heb ik er een stukje Cheese Cloth opgeplakt en er wat Cadence Vintage Antique Gesso op aangebracht.
Tja  en hoe dan verder want hij was natuurlijk nog helemaal niet klaar.
Na even nagedacht te hebben de Color Burst van Ken Oliver er bij gepakt en daar nog wat extra kleur  mee aangebracht.
Nog een draadje erbij wat Washi Tape ,een tekst ,een achtergrond stempel en de Die Cuts van Art by Marlene erbij gedaan.
Toen was hij eindelijk naar m'n zin dacht ik maar natuurlijk moesten er nog wat witte spetters bij .
Hieronder laat ik jullie nog een paar detail foto's zien .


Hier kunnen jullie goed de Candence Antique Gesso zien en de Cheese Cloth.


Hier kunnen jullie ook goed de Washi Tape zien

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook eens allerlei verschillende materialen bij elkaar te gaan gebruiken ,je krijgt dan een heel gaaf effect ,tenminste dat vind ik.

Groetjes Janny en tot de volgende keer maar weer.

Hieronder staan de linken van verschillende producten die ik gebruikt, als je hierop klikt kom je in de webwinkel gelijk bij het goede product

Studio Light - Art by Marlene - Collage Paper A4 - 03Studio Light - Art by Marlene - Ringband Journal 03 (19x25 cm)Studio Light - Art by Marlene - Stansblok A5 - 03Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Washi Tape 02Studio Light - Washi tape black/white - Essentials nr.01Cadence - Vintage Legend Gesso - WitAmerican Fiber Purewipe - Cheesecloth / Kaasdoek
Ken Oliver - Color burst powder - 6 pack Fresh FloralsStudio Light - Clearstempel Grunge Collection 2.0 - STAMPSL362

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en kleurig! Groetjes Betha