Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 11 juli 2019

Magic moment

Hallo allemaal,

Alcohol inkt, dat is toch wel echt iets waar ik blij van wordt, 
en niet omdat het alcohol is hoor whahaha.
Maar het is gewoon zo leuk om daar mee te spelen.
En dan samen met de Lavinia stempels vind ik het toch wel superleuk!


Ook deze kaart is weer gemaakt met alcohol inkt.
Als eerste heb ik de gele kleur opgezet met een blending tool.
Daarna ben ik wat aqua blauw en groen op gaan druppelen langs de kant.
Dit heb ik met de blending tool en de blending solution gemengd.
Daarna aan de bovenkant nog wat donker blauwe tinten en aan de onderkant de bruine
tinten met een beetje zwart. Ook dit heb ik gemengd met de solution en een blending tool.

Na het drogen heb ik er de stempels opgezet met Archival inkt.
Op de bovenste kleine blaadjes nog wat witte stipjes gezet met een posca pen en
wat leuke stickers van Finnabair er op geplakt.

Als laatste heb ik het gemat op geel en donkerblauw cardstock.

En dit soort kaarten heb ik tijdens een live laten zien hoe je ze kan maken.
Heb je deze live uitzending gemist, dan kan je die hier nog terug kijken:


En wil je het zelf eens proberen, dan geef ik er ook workshops in.
Deze zijn op 20 juli en 21 september.
Je kan ze vinden op de site bij workshops via onderstaande link:




Ranger - Alcohol Ink 15 ml - Wild Plum Tim Holtz - Yupo Paper Alcohol ink - 8x10" - White  Alcohol Inkt - Blending Solution - Small 14ml Ranger - Alcohol Ink Mini Applicator Tool - (2pc/10 Felts) 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wauw, wat een mooie kaart. Groetjes Betha