Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 6 juli 2019

Magic Poppies

Hallo allemaal,

Deze keer ben ik aan de slag gegaan om een borduurring op te pimpen. De klaprozen heb ik uit een vel van AB Studio geknipt en had ik eigenlijk al heel lang liggen zonder dat ik wist wat ik ermee wilde doen.


In eerste instantie was het de bedoeling dat ik zelf de achtergrond ging maken van inkt maar daar ben ik op terug gekomen. Het was niet wat ik in mijn hoofd had.



Uit eindelijk heb ik designpapier met houtstructuur gebruikt.
Als eerste heb ik de borduurring in de witte gesso gezet en daarna de achtergrond er tegenaan geplakt.


Daarna heb ik op de achtergrond een stukje kant en ribbelkarton geplakt. Van de uitgeknipte bloemen heb ik een mooi bosje gemaakt. Tussen de bloemen zitten allemaal blaadjes die ik heb gestanst  uit wit cardstock en op kleurgebracht met distress oxide. Een leuk zwart touwtje erom en het bosje is klaar. Achter het bosje bloemen heb ik nog een leuk stansje van een doily geplakt.



Rechts onder op de rand heb ik een bloementoef in het paars gemaakt zodat het allemaal niet te roodachtig wordt.
Om de sluiting bovenaan heb ik wat kant, touw sisal gedaan voor de afwerking.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.



Als je hier onder op de afbeelding klikt kom je gelijk op de juiste plaats in de webwinkel.

AB Studio - Elements for Cutting - Magic Poppies Joy! Crafts - Borduurring bamboe - 20 cm Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Studio Light - 3D Flower Dies - nr. 179 Studio Light - 3D Flower Dies - nr. 181  Hemp cord  - 0,8mm x 100m - Black Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.163  Aleene`s - Quick Dry Tacky Glue - 4 ounces

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha