Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 22 juli 2019

Stappen plan 1 werken met Cadence Vintage Antique Gesso en Ken Oliver Color Burst

Party On

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze creatie heb gemaakt met de verschillende stappen erbij .

We  beginnen natuurlijk bij het begin en niet bij het eind zoals de afbeelding hier boven .

Foto.1

Ten eerste zou ik jullie aanraden om 300 grams Watercolor Papier te gebruiken daar je nog al wat water gebruikt hierbij
Je begint door op een spatel wat Vintage Gesso te doen en dit luk raak op het papier te smeren.
Als je dat gedaan hebt goed drogen met de Heatgun (kan het ook aan de lucht laten drogen maar dat duurt veel langer)

Foto.2

Als het dan goed droog is ,strooi je er wat kleuren Color Burst van Ken Oliver op .
In eerste instantie niet te veel ,je kan er later altijd nog wat bij strooien .

Foto.3

Nadat je de Color Burst erop heb gestrooid spuit je het nat met water.
Ik doe altijd eerst een klein beetje en daarna wat meer zodat het dan gaat lopen doordat je het papier wat heen en weer gaat bewegen .

Foto.4

Zo ziet het er dan uit als je het natter hebt gespoten en het water hebt laten lopen doormiddel van het papier te bewegen.
De lichtere vlekken die je ziet is ook de Gesso daar p[akt de kleur iets minder op en dan krijg je dus dit(vind ik) leuke resultaat.

Nadat dit allemaal goed droog was heb ik zoals je op de eerste foto kan zien er de Die Cuts van Art by Marlene ,Washi Tape,Stencil( voor de roze rondjes) en wat witte spetters bij gedaan om het geheel af te maken.

Hoop dat jullie dit leuk vinden en ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven om ook hiermee eens aan de slag te gaan .

Groetjes Janny

Hieronder nog wat artikelen met de link naar de webwinkel.
Florence - Aquarelpapier Texture 300g - A5 - (x15)Nuvo - Mixed Media Spatels - 2 stuks Cadence - Vintage Legend Gesso - Wit
Ranger - Distress Sprayer (Tim Holtz)Ken Oliver - Color burst powder - 6 pack Fresh FloralsStudio Light - Art by Marlene - Stansblok A5 - 04 Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Rolodex 1
Tim Holtz - Distress Archival Ink - Mini Kit #1Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Washi Tape 02

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Vlasta Parkanová zei

Godzijdank geloofde ik in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot ik contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik Dr. Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk deed me iets anders geloven. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te tonen. Als u een getuigenis van DR Osagiede leest, is het waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar verlaten en ik zou haar graag terug willen hebben en proberen haar te vragen terug te komen, maar ze keerde me doof en maakte me publiekelijk absurd. Dr. osagiede werd naar mij doorverwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten erover, ging ik het online krijgen en besloot om hem via e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele nummer en we hebben ook lang met elkaar gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, was ik al verzekerd. Binnen 3 dagen kwam mijn ex-vrouw na 4 jaar spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam ze me zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het kennen van hem elke dag van mijn leven. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. U neemt contact met hem op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel geluk
en hij is ook in staat om ...
1) liefdespellen
2) verloor liefdesbetoveringen
3) scheiding
4) echtgenoten echtgenoten
5) betoverd bindmiddel
6) ontbindingsspreuken
7) simuleer een kleine liefdevolle vriend
8.) u wordt gepromoveerd in de spelling van uw kantoor / loterij
9) zal je liefde bevredigen
10) je wilt rijk zijn
doctorosagiede75@gmail.com of
whatsapp +2349014523836

Anoniem zei

Ik had in het verleden een worstelingsrelatie met mijn man, wat leidde tot scheiding met mijn eerste man. Nadat ik en mijn ex-man waren gescheiden, kreeg ik nog een kans om opnieuw te trouwen en slechts 5 jaar van mijn tweede huwelijk was er een andere scheiding die vermoorde me bijna emotioneel, ik bleef nog twee jaar ongehuwd en een alleenstaande moeder, eerlijk gezegd was ik niet echt gelukkig omdat elke vrouw een man in haar leven nodig had, er was een tijd dat ik mijn eerste echtgenootfoto zag en ik besefte hoe ik hield veel van hem en heb hem gemist, ik probeerde hem te bereiken, maar ik kreeg te horen dat hij zijn leven voortzette en dat we misschien nooit meer samen zijn, ik huilde bitter die nacht met de gedachte dat ik de man die ik heb gehad kwijt ben veel liefde voor, ik vroeg om advies over wat te doen en een vriend van mij gaf me een contact van DR EZE, ik raadpleegde hem en tot zijn uiterste best met zijn krachtige spreuken hielp hij me met een reünie huwelijk liefde spreuk om mijn ex terug te geven man terug naar mij, in slechts 9 dagen had ik betoverer met een geest uale hereniging gebeden met DR EZE alles draait om voorgoed in mijn leven, ik woon nu gelukkig weer samen met mijn eerste echtgenoot en zoek de echtscheidingskwesties op, met de hulp van DR EZE, een man van wijsheid en zorg, bedankt en ik waardeer alle hulp die je hebt gegeven om mijn ex-man weer in mijn leven te krijgen, ik getuig hier vandaag dat de DR Eze-tempel krachtig is, het kan alle problemen in een verbroken relatie met liefde ooit oplossen. neem contact met hem op voor oplossingen voor elk soort relatieprobleem.

E-mail (Fastworldnight@gmail.com) of rechtstreeks op

Whatsapp +2347067748306