Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 30 juli 2019

HobbyVision Challenge #87 - Butterflies / Vlinders

Er is op ons HobbyVision Creative Crew blog weer een nieuwe Challenge van start gegaan, nummer 87 alweer. Doen jullie mee? Deze keer is het thema: Butterflies / Vlinders. Dat is geen moeilijk thema toch?

Meer info over de challenge: 

Deze keer heb ik ook een voorbeeld gemaakt voor de challenge, gewoon een keer een simpel voorbeeld. Ik wil wel steeds van die lastige, ingewikkelde en uitgebreide projecten maken, maar soms  is minder moeilijk ook minstens net zo leuk!!

Deze cadeauverpakking heb je ook in een mum van tijd eigenlijk gemaakt. En hoe leuk is het om er een paar chocolaatjes in te stoppen en iemand hiermee blij te maken?


Voor de basis heb ik de Candy Box mal van Dutch Doobadoo overgenomen op het Florence Texture White cardstock, dit netjes uitgeknipt en de aangegeven lijnen gerild. Daarna kan je het doosje in elkaar gaan plakken. Ik heb er een lintje omheen gewikkeld. Bij 1 kant kan je het strik er afhalen, lekkere chocolaatjes of iets anders erin stoppen en weer sluiten.

Ik heb voor het designpapier gekozen voor het paperpad Enchanted Flowers van AB Studio. Daarin zit ook een heel tof knipvel met die prachtige bloemen, blaadjes en de klok. Onder de uitgeknipte elementen heb ik een stukje Cheesecloth / Kaasdoek verwerkt.



Zoals je kunt zien op de foto heb ik alle uitgeknipte onderdelen nog wel voorzien van een beetje witte gesso, dat past gewoon bij mijn stijl. Verder heb ik nog de stansmal van de pijlen met teksten van Marianne Design erbij gebruikt. Deze heb ik een tijdje geleden voor Marianne Design ontworpen. Deze heb ik 2x uitgestansd en alleen aan de beide uiteinden op elkaar geplakt. Zo krijg je een soort 3D effect.

Het vlindertje heb ik uitgeknipt uit een knipvel van Lemoncraft.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren? Ook al is het in mijn ogen misschien wat eenvoudig, daarom wordt het project niet minder mooi ;-) 

Doen jullie ook mee met de Challenge? Je vind hier alle informatie. 

Je hebt de tijd t/m 18 augustus. Je hebt vast wel een keer ergens een uurtje tijd om een creatie te maken met een vlinder? Je kunt een waardebon twv € 10,00 winnen die te besteden is bij www.hobbyvision.nl




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Marianne Design - Collectables - Arrow sentiments (Jenine Siemerink) Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Candy A4  Collection Kit - AB Studio - Enchanted Flowers AB Studio - Scrappapier "Enchanted flowers" 7/8 - Forgive me / Poisonous flowers Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  EK-Success - Cutter Bee Scissors - 5" Scrappapier Lemoncraft - Next to Me - 05 (vlinders)  American Fiber Purewipe - Cheesecloth / Kaasdoek

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

roelie zei

Prachtig meid

En heb al mee gedaan

Gr roelie