Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 21 juli 2019

Sizzix Mini Album

Hoi allemaal!

In het blogbericht van 21 mei 2019 heeft Ilse heel mooi uitgelegd,
hoe je een heel leuk mini albumpje kan maken met een mal van Sizzix.
Ze was zo lief om mij wat gestansde op te sturen zodat ik ermee aan de slag kon.
en owwww wat is ie leuk.


Ik ben met verschillende techniekjes aan de slag gegaan,
dit in combinatie met een papierlijn van studio light. Hierover later meer.


Ik ben begonnen met de Pixy Powder van Cosmic Shimmer.
Ik heb verschillende kleuren poeders op alle bladzijden gestrooid en die besprenkeld met water.
zo krijg je een leuk waterverf effect.


De randen heb ik hier en daar iets gedaan met Oxide inkt.
Ik heb van allerlei verschillende stempels, kleine stukjes 
hier en daar gestempeld. Zodat je een leuk speels effect krijgt.


Ik had nog wat restjes van de industrial 3.0 lijn over van Studio light, 
en ben stukjes gaan scheuren en dat hier en daar geplakt.
Ook had ik uitdruk vel van deze lijn en ook daar heb ik stukjes uitgehaald.


De randen heb ik iets bewerkt met structuurpasta, net als dat ik hier en daar
met een mal ook wat structuurpasta heb aangebracht.



Met dit soort projecten vind ik het zo leuk om de pennen van posca te gebruiken!
hier kun je zo lekker makkelijk mee spetteren.


Om het af te maken heb ik lintjes en bloemen gebruikt.
Bedankt dat je weer even kwam kijken.


Liefs Peggy



Sizzix Bigz L Die - Album Mini - 663629 Lynda KanaseCosmic Shimmer - Pixie Powder - Teal WashCosmic Shimmer - Pixie Powder - Pale OliveDistress Oxides Ink Pad - Ripe PersimmonDistress Oxides Ink Pad - Cracked PistachioDistress Oxides Ink Pad - Black SootPosca Verfmarker - Extra Fijne Gekalibreerde Punt 0.7 mm - ZwartPosca Verfmarker - Medium Conische Punt 2.5 mm - WitDutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Faded Dots





Dutch Doobadoo - Texture Paste TransparantStudio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN633  Studio Light - Industrial 3.0 - Paperpad PPIN102 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN636