Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 maart 2021

Beautiful

                                                                     Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met het super mooie designpapier van P13,  Always and Forever. Dit papier is in het echt zo mooi zacht van kleur.


Als basis voor de kaart heb ik de stansmal van Just Lou uit de serie Butterfly gebruikt. Eigenlijk is die bedoeld om een albumpje mee te maken. De grootste maat gestanst uit groen designpapier en de daarop volgende maat uit designpapier met blaadjes.



Bij het grote paperpad zit een knipvel met erg leuke plaatjes. Daarvan heb ik er een aantal uitgeknipt. Ook het lijstje komt uit een paperpad. 



Achter het lijstje heb ik de uit wit cardstock gestanste mandala geplakt. En daarna aan de rechterkant de verschillende knipsels opgeplakt met een lijmpistool.


Aan de rechterkant heb ik van bruin seambinding een strik gemaakt met daarop wat roosjes die bewerkt zijn met gesso.

Bedankt weer voor het langskomen.


Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plaats in de webwinkel.