Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 maart 2021

Fave moment

                                                                   Hoii allemaal!

Vandaag ga ik jullie weer een nieuwe pagina laten zien in mijn Sidekick planner.
Er is weer een hele nieuwe Sidekick release uitgekomen met maar liefst 10 stansen en 2 stempels. 
Heel veel nieuwe mogelijkheden natuurlijk.
Voor deze pagina heb ik oud en nieuw met elkaar gecombineerd, want de oudere mallen blijven net zo leuk!


Allereerst heb ik een basispagina gestanst met de Sidekick Essentials 4. Dit is een gewone rechthoekige pagina zonder tabjes of extra dingen.
Hier over heen plakte in de honinggraat pagina. Dit is een nieuwe Sidekick stans (Essentials 1833).
Het papier wat ik gebruikte is het Reminiscene paperpad van Elizabeth Craft Design.
Ook heb ik alle randen beinkt met Vintage Photo Distress Ink.


Daarna heb ik het super schattige beertje gemaakt. Ik stanste de onderdelen uit Soft Finish Cardstock, en kleurde de onderdelen met Distress Ink.
Voor de onderdelen gebruikte ik de kleuren Vintage Photo, Ground Espresso, Gathered Twigs, Fossilized Amber, Black Soot en Brushed Corduroy. 
Voor het kleine bijtje gebruikte ik Fossilized Amber en Black Soot. 
Het beertje plakte ik op een stukje designpapier, daarachter zie je een leuk randje. 
Dit is een Journal Edges van de Art Journal Special.
Ook hangt er aan de tag nog een kleine tag met de tekst 'Fave Moment'. Ook dit is een stempel van ECD (CS120).


De tag plakte ik alleen in het midden met een beetje tape vast op de pagina.
Mocht ik er dan nog wat achter willen steken of schuiven dan kan dat nog. 
In de hoek rechts onderin heb ik een leuke tak met bloemen erop gemaakt.
Deze tak heb ik ook op de linker pagina gebruikt, zo krijg je er een beetje eenheid in. 
De bloemen zijn van Florals 1 en Florals 8. De bloemen stanste ik uit design papier.


Als laatst heb ik nog wat reinforcers opgeplakt en wat pailletjes op de bloemen geplakt. 
Ik hoop dat jullie net zo blij worden van dit blogbericht als ik bij het maken van deze pagina.
Ik ben helemaal verliefd op al die leuke figuren van ECD. 


Nog een heel fijne dag en tot een volgende keer! 

Liefs Lisanne 


Alle producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.  Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 
Een aantal mallen en een stempel zijn alleen op bestelling te verkrijgen. Mocht je één van de volgende mallen of stempel willen, dan kan je altijd een mailtje sturen naar info@hobbyvision.nl
- CS120 ECD (tekststempel)
- 1623 Jungle Leaves ECD (takjes) 
1727 Honey Bear ECD (de beer met het bijtje)

De volgende producten zijn aanwezig bij HobbyVision.
     
          
  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk en geweldig met de beer! Groetjes Betha

Inny zei

Prachtig gedaan! Superleuk geworden!

Groetjes, Inny

P.S. De link naar de challenge werkt niet!