Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 1 maart 2021

Snap shot

 Hoii allemaal!

Hier ben ik weer met een nieuwe plannerpagina.
Deze keer was de Phone Booth Kit van Elizabeth Craft Design aan de beurt.
Echt een geweldige kit, maar oh wat had ik er nog weinig mee gedaan.
Nu ik de pagina af heb, weet ik zeker dat ik deze er veel vaker bij ga pakken haha.


Maar laten we bij het begin beginnen. Ik heb de basispagina gestanst uit het grijze Paint On papier.
De kleur van dit papier is echt geweldig. 
Bij de Phone Booth Kit zitten zo veel verschillende stansen, een aantal daarvan heb ik gebruikt. 
Zo heb ik de vorm gemat met het designpapier van AB Studio (Unexpected).
Mooi zijn die bloemen op de blauwe ondergrond he?!
Om nu de hele achtergrond blauw met bloemen te laten, is iet wat veel.
Daarom is er onder aan de pagina een pocket gekomen. 
Deze pocket is gemaakt van het Worn Wood papier van Elizabeth Craft Design.
Ohja voor ik het vergeet, alle randen heb ik met Distress Oxide Inkt Black Soot bewerkt. 


Op de pocket zit een klein label (geknipt uit het designpapier) en een gestanste banner uit de Phone Booth Kit. Deze heb ik aan elkaar gemaakt met een klein zwart splitpennetje. 
Ook heb ik op het label nog wat uitgeknipte bloemen geplakt, een sierrandje (eigenlijk bedoelt als snoer van de telefoon) en een tekst van het design papier. 
Ik vind die bloemetjes toch wel zo leuk he! Zo lief, klein. 


En dan gaan we naar de inhoud van de pocket. Daarin zitten 2 labels. De grootste label is een stans van Elizabeth Craft Design.
Dit heb ik gestanst uit het design papier van AB Studio. Bij dit papier zit ook een vel met hexagonen. Deze heb ik uitgeknipt en met een beetje ruimte ertussen opgeplakt. 
Hierop heb ik een foto uit de Phonebooth plaatjes van Tim Holtz geplakt en een tekst.
Oh en niet te vergeten een mini paperclip van Tim Holtz. 
Helemaal boven aan heb ik een stukje kant dubbel gevouwen en vast geniet. 
Het kleine label is een bestaande label van het designpapier, alleen heb ik er nog een reinforcer opgeplakt. 


Als we het dan toch over reinforcers hebben. Die heb ik als laatste nog opgeplakt aan de zijkant in het zwart en wit. En dan is mijn planner pagina klaar.
Ik ben best blij met deze pagina. 
Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om dit blogbericht te lezen. 
In ieder geval heel erg bedankt, en tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl  .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.