Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 25 maart 2021

The Wallace family

  Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt met de Lavinia stempels, hoezo verslaafd hihi.


Maar het is gewoon zooo leuk!
De achtergrond heb ik gemaakt met de Lavinia inkt Truffle.
Deze inkt blendt heel fijn. Daarbij heb ik ook de handige mask stencil gebruikt voor de maan.
Het gras heb ik geblend met Forest Moss Oxide inkt.


En dan de leuke paddesntoelen. Ik heb de grote en de mini gebruikt
en ingekleurd met Distress Ink.
De egel familie zitten met z'n 3en  in 1 verpakking en
heb ik hier neergezet, zodat ze gezellig kunnen scharrelen.


Het is heel leuk om met de Lavinia's te werken, je kunt helemaal
los gaan met je eigen fantasie.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en ik zal hieronder
alle producten met linkjes neerzetten.
Graag tot de volgende keer,
Groetjes Pouwla.

          
    


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooi! Groetjes Betha

Riet Harikini zei

Helemaal af, ik vind hem prachtig.