Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 maart 2021

Connected

  Hoii allemaal!

Leuk dat je weer even de tijd neemt om maar dit blogbericht te kijken.
Deze keer laat ik jullie zien hoe je een leuke plannerpagina kan maken met de Phone Booth kit ECD.
Voor deze pagina heb ik designpapier van AB Studio gebruikt. 
Dit is nog een redelijk nieuwe papierlijn, genaamd Unexpected. 


Allereerst heb ik de basispagina gestanst uit het grijze Paint On papier.
Hierop komt een mat laag met het designpapier.
De randen heb ik bewerkt met de Distress Ink Black Soot. 


In de Phone Booth Kit zitten ontzettend veel stansen om het echt een Phone Booth te maken.
Ik heb hiervoor de deur gebruikt, een opstapje, cijfers en nog wat kleine stansjes.
Ik wilde het rustig houden, dus ik gebruikte hiervoor de kleuren zwart en wit. 


Achter de ramen van het deurtje heb ik een uitgeknipt huisje geplakt en een ander vel designpapier.
Bij het designpapier zit echt een geweldig leuk knipvel met huisjes, enveloppe etc. 


Bij deze Phone Booth Kit hoort ook een stempel. Deze stempel en kit kan je in één keer kopen of apart van elkaar.
Ik stempelde het woord 'Connected' op het deurtje met de Versafine Clair Ink Nocturne.


Als laatst heb ik nog wat reinforcers opgeplakt, en mijn pagina is al klaar.
Deze keer een kort blogbericht, maar desalniettemin was het erg leuk om te maken.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag!

Liefs Lisanne 

Alle gebruikte producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 
    
  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

VoormeKaartje zei

Wat is dit mooi geworden.
Groetjes, Christa