Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 19 maart 2021

Ik kom je even opfleuren

                                                                              Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt met de leuke Lavinia stempels.


Om het blauwe achter vlak te maken heb ik mijn A6 kaartje
afgeplakt met Scotch tape.
Daarna heb ik de achtergrond geblend met Distress Oxide Stormy Sky
en Tumbled Glass.
Aan de rechterkant heb ik met dezelfde Distress Oxide inkt de Lavinia
tekst stempel gestempeld.


De stammetjes van de bloemen heb ik eerst gestempeld met
Distress Inkt Forest Moss. Het is even opletten dat er geen groene inkt
op je lampionnetje komt. Mocht dit wel gebeuren, even weghalen met een babydoekje.
De lampionnen zijn gestempeld met de kleur waar ik ze ook
mee in wilde kleuren.
Daarna heb ik de lampionnen ingekleurd en nog een leuke vlinder en libelle
en tekst erop gestempeld.

Ik zal hieronder de linkjes naar de webshop neerzetten. Als
je op het plaatje klikt, kom je meteen bij het product.
Graag tot de volgende keer!
Groetjes Pouwla.

       
   

 
 



1 opmerking:

Nynke zei

Heel mooi gemaakt! Toffe kaart!