Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 8 maart 2021

Spelen met Lavinia

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik heerlijk gespeeld met de Lavinia stempels en inkt.


Bij deze kaart ben ik begonnen door een ronde mask stencil van Lavinia op
m'n papier te leggen en deze te bewerken met de Versafine Clair Ink Warm Breeze.
Daarna heb ik de vos en het konijn een plekje gegeven met de Nocturne.
Om de Lavinia's te stempelen vind ik dit de fijnste inkt.
Daarna ben ik de krans gaan maken door verschillende kleine Lavinia stempeltjes
over elkaar heen te gaan stempelen.

Onder de vos en het konijn heb ik ook de handige mask stencil in de vorm
van een bergje gelegd en bewerkt met Versafine Clair Ink Twilight.
Super handig deze mask stencils want je kunt er doorheen kijken.
Zo kan je zien wat je doet en ze zijn ook stevig in tegenstelling tot mica.
Dan heb ik een mask stencil gebruikt over de hele pagina en deze bewerkt
met de Premium Dye Inkt Mermaid van Lavinia.
Deze inkt is heel fijn om te blenden.
Ook heb ik er nog wat glitters erop gedaan met een Nuvo lijmpen en klaar was m'n kaart! 
Als je snel een leuke kaart wil maken dan is het werken met
de Lavinia stempels toch wel een leuke manier!
Dit was mijn kaart voor vandaag.
Ik zet hieronder de gebruikte producten neer. Als je op het plaatje klikt kom je meteen bij het 
product in de webshop.
Groetjes en een fijne dag,
Pouwla.

       
   




  
    



4 opmerkingen:

Angélique zei

Prachtig, een heel mooie sfeer!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooi en die glitters geven het een sfeervol effect. Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

leuk en mooi gemaakt, geslaagd kaartje
grtjs,martina

jackelien zei

Hoi erg mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien