Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 11 maart 2021

Mandala kaart

Lieve lezer(es),

Enige tijd geleden ontving ik een prachtige stempel van een mandala van Nellie Snellen. Ik kon gewoon niet geloven dat deze maar € 2,55 kostte, maar dat was toch echt zo. Tijd om er een kaart mee te maken, dit is het resultaat;


Ik ben begonnen met het stempelen met VersaMark, daarna heb ik er koper embossing poeder op verhit.


Ik heb 2x de Florals1 en 2x de Florals8 gestanst en gekleurd met Distress inkt. 


De bloemen heb ik gevormd en gelijmd.


Het spetteren mag natuurlijk niet ontbreken, dat heb ik ook gedaan met de Distress inkt. 


Voor ik de bloemen op de kaart plakte, plakte ik wat sisal op de kaart.


De bloemen en het lint plakte ik op met een lijmpistool. 


Ik besloot om nog wat blaadjes toe te voegen die ik kleurde met Distress Oxide. 


De balletjes die ik toevoegde zijn de Artsy stones van Cadence. Je kunt die met gel medium opplakken. 


Zodra de balletjes volledig droog waren heb ik ze gekleurd met Pentart liquid metallic gold.


Ik vind 'm uiteindelijk leuk zo!



Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
Liefs, Reanna 


Aantal gebruikte artikelen: