Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 9 maart 2021

Mini Album Art Journal StencilSL344 'Plum in Chocolate'

  Vandaag heb ik jullie een Mini Album om te laten zien, gemaakt met de 'Studio Light - Cutting Stencil Essentials - Stencil Journal STENCILSL344'


Het papier wat ik gebruikt heb is het Craft O' Clock - Plum in Chocolate - Paperpad 20.5 x 20.5 cm  en de Craft O' Clock - Plum in Chocolate - Junk Journal set

Als basis heb ik Florence - Kraft papier 300grams en het Florence Cardstock - Texture 12x12" - Mauve gebruikt.

Op de voorkant van het album heb ik een bloementoef gemakt met de 'Studio Light - Winter Favourites - Cutting Die - STENCILSL332' en de 'Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Stansmal 05 Bloemen/Vlinders'.


Op alle pagina's vind je wel van die leuke label uit de Junk Journal set.
OP de linker pagina heb heb ik 2 labels en een klok gedeeltelijk vastgeplakt zodat ik daar een ander label in kon steken.


Het envelopje op de rechterpagina waar de labels in zitten is een envelopje, ook uit de 'Junk Journal set'.


Hieronder heb ik op de rechterpagina een vak gemaakt met daarlangs een geponst doily randje.



Dit heb ik op verschillende pagina's herhaald.



Op deze pagina heb ik een pocket gemaakt met een stansmal die bij het 'Stencil Journal STENCILSL344' er bij zit.


Het label is ook een stans die er bij zit en past precies in de pocket.


Op de linker pagina heb ik een Ticket strip (uit de Junk Journal set) deels vastgeplakt zodat ik daar ook zo'n label achter kon schuiven.




Op de rechterpagina zitten 2 tabbladen die je open kunt vouwen. Ook deze tabbladen komen uit de 'Junk Journal set.'


De tabbladen sluiten met een draai label (die ook bij het 'Stencil Journal STENCILSL344' er bij zit.) die ik heb vastgezet met een splitpen . Zo kun je hem omhoog draaien om de tabbladen te openen.


Tot slot de achterkant


en de zijkant.



Bedankt voor het kijken!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.