Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 5 maart 2021

Bloemen kaart

 Hoi allemaal,

ik wil jullie weer een kaartje laten zien waarop ik de mooie nieuwe

stansmal uit de JMA collectie heb verwerkt.




Als basis heb ik de leuke slimline stans gebruikt van MD.Daarop heb ik designpapier  

gebruikt van Craft Ó clock. De randen heb ik bewerkt met een distresser en oxide inkt.

De mooie nieuwe stans uit de JMA collectie heb ik uit wit gestanst,

en een randje ervan af gesneden om 'm ietsje smaller te maken.



Het klokje is uit mijn voorraad.

De bloemen heb ik gemaakt van een ECD floral 5 en deze bewerkt

met versafine clair inkt.

De goudkleurige stampertjes heb ik in de liquid gedompeld en ook de gestempelde

rondjes op de kaart heb ik hiermee gedaan. Echt heel tof spul!

Dan heb ik de bloemetjes nog bewerkt met 'n glimmertje.


Nog een paar vlinders uit m'n voorraad erop en n mooi lint.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie kunnen halen uit deze kaart,

en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Pouwla.


       
     











 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha