Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 14 maart 2021

SlimLine kaart met de JMA Doily

  Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, ben Ik helemaal fan van de SlimLine kaarten! En met de mallen van Crealies is het een fluitje van een cent om te maken omdat je niets meer uit hoeft te rekenen en ze maken ook nog eens een leuk sierrandje aan je kaart. Er zijn verschillende modellen van, ik heb voor deze kaart de 'Stansmal - Crealies - Cardzz - Slimline B CLCZ182' gebruikt. deze heeft op de twee oplegdelen een leuke gaatjesrand en de grootste mal heeft een mooie opengewerkte schulpjesrand. 


Maar ze zijn er ook met bijv. een stiksteeklijn, alleen een stippellijn of een 'gerafelde' rand.

Voor mijn kaart heb ik alleen de twee grootste maat mallen gebruikt. Ik ben begonnen met de een na grootste te stansen uit een vel uit het '

Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 4.0 - Paperpad 20,5 x 20,5 cm - PPJMA07

Daar passen de SlimeLine mallen precies uit.

En zien jullie die gaven Doily? Dat is een nieuwe stans uit de 'Jenine's Mindful Art Collection -Time to Relax': STENCILJMA13.
Deze is 7,6 x 14,8 cm en past perfect op een SlimLine kaart! Deze heb ik alleen op een paar puntjes vast gezet.


Toen ben ik de bloementoef gaan maken. Hiervoor heb ik de bloem uit de 'Studio Light - Winter Favourites - Cutting Die - STENCILSL332' gebruikt.

De grote bloemen heb ik gestanst uit 'Soft Finish Cardstock' en op kleur gebracht met inkt (Ik ben helaas vergeten de kleuren op te schrijven). Daarna nog wat inkt op mijn craft mat gedaan, beetje water erbij en met een kwast spetters gemaakt op de bloembladjes.


On der de bloem het ik diverse leuke plaatjes verwerkt uit het Die Cut boekje 'A6STANSBLOKJMA03'.
Bij het vogeltje heb ik het snaveltje ingeknipt en een roos in zijn bekkie gegeven.


Omdat ik er graag een dubbele kaart van wilde maken die kon staan, heb ik achterop een dubbelgevouwen rechthoekige kaart geplakt. Deze valt net binnen de schulprandjes.

Leuk dat jullie weer langs kwamen en bedankt voor het kijken!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.