Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 2 juni 2022

Art is a way of survival

Hallo Allemaal
Deze keer heb ik een vierkante kaart gemaakt
 met een gekleurde cirkel in het midden. 
De cirkel heb ik gemaakt met de gelliplate

Ik ben begonnen om met verschillende kleurtjes 
ecoline brushpennen mijn gelliplate in te kleuren 
Hierna heb ik de gelliplate beneveld met water uit mijn waterspuitflesje
Dit benevelen krijg je door je spuitflesje niet te dicht op je gelliplate te houden. 
Hierna  de kaart op de gelliplate gelegd
en het papier heel lichtjes aangedrukt. 
Zo heb ik het een poosje laten liggen ,
zodat de inkt mooi in het papier kan trekken 
Daarna de gelliplate met het papier erop omgedraaid .
en waar nog niet veel inkt zat de gelliplate nog iets aangedrukt
Als volgt heb ik de gelliplate van het papier gehaald , gedroogd met de heattool.
Door een stencil in de rechter hoek boven en linker hoek beneden
 distressinkt aangebracht.
Daarna heb ik de bovenste gedeelte van de stempel van JMA  Write your story gebruikt 
De bloemen ingekleurd met lightfast markers,
 Met een witte gelpen de veer iets opgelicht door highligts aan te brengen,
 tekst stempels en de barokstempel gezet.
en om de randen nog dubbele lijntjes gedoodled
Op het laatst heb ik de kaart gemat op zwart en gekleurd cardstock.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust 
Ik help je graag 

Lieve groetjes Corry xxxx

Door op de onderstaande linken te klikken, kun je zien wat ik heb gebruikt.




  






Geen opmerkingen: