Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 juni 2022

Libelle schudkaart

Hallo allemaal,

Dit keer wilde ik een keer iets anders uitproberen........ uiteindelijk is het deze schudkaart geworden.

De libelle hangt los in het schudgedeelte. Dit idee zag ik voorbij komen op YouTube.


Voor de basis van deze kaart is een Dutch Doobadoo stencil gebruikt. 
Het aqurelpapier heb ik met Distress Inkt bewerkt en dezelfde kleuren inkt door een stencil van Dutch Doobadoo aangebracht.

Om de achtergrond nog iets meer te bewerken heb ik de mooie script stempel uit de Jenine's Essential lijn met goudkleurige embossingpoeder aangebracht. Alle randjes van het papier zijn hiermee ook bewerkt.

In het shakergedeelte heb ik nog een paar stukjes op kleur gebrachte kaasdoek geplakt. Als schudmateriaal kraaltjes en wat pailetten.


Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs, Grietje


Als je op de onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.

   
    
  
   
  

Geen opmerkingen: