Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 juni 2022

Entomology shadowbox

Hallo allemaal,

Hier weer een blogpost van mij. Vandaag wil ik jullie een shadowbox met vlinders laten zien.


Deze shadowbox heb ik zelf gemaakt maar hiervoor kun je ook van bv Elizabeth Craft Design een stansenset gebruiken of van Dutch Doobadoo een mal. ik zal voor deze producten een link onder aan dit bericht plaatsen.


Voor de basis heb ik aquarelpapier gebruikt en dit bewerkt met een stencil, Distress Inkt en Lindy's Starburst spray.
Nadat ik de box heb in elkaar gezet heb ik de randjes extra aangezet met Distress Inkt. 

De labeltjes waar de transparante vlinders van Tim Holtz aan bevestigd zijn heb ik uit hetzelfde bewerkte aquarelpapier gemaakt maar dan nog een beetje extra gekleurd met wat Starburst spray. De randjes heb ik her en der wat aangezet met wat zwarte en gouden embossingpoeder.

Onder de labeltjes zit een beetje sisal verwerkt en in de hoeken kleine stukjes kaasdoek wat ik eerst heb gekleurd met de Starburst spray.


Voor het bevestigen van de vlinders en de labels heb ik splitpennen gebruikt en om het geheel mooi af te maken op de hoeken van de box decoratiehoekjes geplakt.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Ik hoop dat ik jullie met deze box heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Liefs Grietje


Als je op onderstaande foto's klikt kom je bij het desbetreffende product in de webshop.

 
  
    
 
  
 
 
 
  

 
  
 

3 opmerkingen:

Marja Sch zei

Heel mooi gedaan. Groetjes Marja

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtige shadowbox heb je gemaakt Grietje, heel mooi gedaan.
GROET, Wilma