Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 juni 2022

Slimline Shadow box card

  Hallo allemaal,

Deze Slimline schaduw box kaart gemaakt
 met de DDBD paper card art. 
Deze is heerlijk kant en klaar, ideaal.
Zeker als je er maar een paar gaat maken.
Althans mijzelf kennende.
Alleen nog vouwen en in elkaar lijmen.


Voor deze creatie heb ik kleuren/medium's genomen van het merk Cadence.


Ook heb ik nog een art journal pagina gemaakt.
Dit allemaal met het mooie ScrapBoys paperpad en pop up paperpad - Vintage Legend.


En op beide projecten de mooie Mask stencil van Jenine's Mindful Art gebruikt.

Hoe ik dit gemaakt heb ...
 kan je zien in mijn Tutorial video op het HobbyVision YouTube kanaal.
Klik op onderstaand YouTube filmpje met daarin alle gebruikte materialen
en de werkwijze en meerdere foto's.



Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Het zijn er veel maar voor twee creaties ;)
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

  


        

  
  


 
 

 
   


  
  
  

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Gina Bloyaert zei

Hey Anita,
Hier met Gina uit België, ik volg hobbyvision nauw gezet maar heb jou nog nooit gevolgd.
Vanaf nu heb je aan mij een trouwe volger, ik zeg niet dat ik altijd iets ga schrijven maar deze keer zou het verkeerd zijn om niks te schrijven!!
Ik dacht eerst bij mezelf, waarom zoveel kleuren voor wat is dat nodig zeg??🤔
Maar als je, je bezig ziet aan je kaart is er geen kleur teveel aan alles wat je hebt gebruikt.👍
Je kaart is gewoon weg prachtig bedankt Anita om deze te willen delen met ons 🤩🤩🤩👏👏👏👏MvgGina België 🤗

Anita van Merode zei

Hoi Gina,
ik wordt hier echt verlegen en stil van zoveel lieve woorden.
Dit doet mij echt goed, hier geniet ik enorm van, dankjewel.
Heel lief van u en graag gedaan.
Groetjes Anita

Ook dankjewel Betha,
die altijd trouw reacties bij onze creaties achter laat.

Wilma zei

Je hebt 2 prachtige creaties gemaakt Anita, helemaal super. Weer zóveel op te zien! Knap gedaan.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma