Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 23 juni 2022

Het is nooit te laat voor een verjaardagskaart

 Hallo allemaal,

We gaan bijna verhuizen en daardoor zijn we even extra druk en was ik te laat voor de verjaardag van Corry (DT-maatje hier op de blog). Corry kan prachtig kleuren en met inkt mooie creaties maken, dus vond ik de nieuwe potloodmallen wel erg leuk om te gebruiken op een kaartje voor haar. Ik heb een stempelafdrukje gebruikt van de kikker van Eline en deze heb ik een keer niet ingekleurd: zo steekt die mooi af op de achtergrond en past ook leuk bij de potloden, alsof die bijna ingekleurd gaat worden... De puntenslijper en paperclip vind ik een leuke aanvulling, omdat die mooi klein zijn en leuk als klein detail op je creatie eruit springen.


Leuk dat je langskwam om deze kaart te bekijken en graag tot een volgende kaart!


Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen staan hier onder: klik op het plaatje en je komt op de juiste pagina in de webshop terecht:

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha