Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 juni 2022

Boekdoosje

 Hallo allemaal,

Soms heb je een kleine cadeauverpakking nodig voor een kleinigheidje en dan is het super handig om niet alles met de hand te hoeven snijden. Het boekdoosje van ECD is ideaal voor zulke projecten. Ik heb dit doosje gemaakt voor mijn moeders verjaardag en heb er wat lekkere kersenbonbons ingdaan, maar je kan er natuurlijk ook wat anders in stoppen. De basis is gemaakt uit wit smooth papier van Vaeassen en daarbij heb ik gebruik gemaakt van American Crafts kraftpapier: een hele mooie warme bruine kleur en heel fijn om te stansen. Bij deze Mintaylijn vond ik de tekststempels van set CS1072 van Marianne Design erg leuk.


Kijk eens hoe leuk de tekstjes in de borduurringen passen! Alsof ze ervoor gemaakt zijn...

De zijkantjes heb ik ook beplakt. Hiervoor zit er geen mal bij de set. Ik heb de lengte en breedte opgemeten en daarvan een halve cm afgetrokken en dit als maat gebruikt voor het designpapier.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vonden en graag tot een volgend blogbericht!

Hobbygroet,
Lisanne


De gebruikte materialen heb ik hieronder gelinkt: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht:

Geen opmerkingen: