Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 4 juni 2022

Kaart Tulp

 Hallo Allemaal 

Vandaag weer een blogpost van mij. 
Ik wil jullie dit keer een kaart laten zien,
 met een behoorlijke drukke achtergrond
Ik heb voor de achtergrond veel producten gebruikt


Ik ben begonnen met inkt op mijn acrylstempelblok te deppen
 en een beetje nat sproeien 
Daarna heb ik mijn papier er opgelegd en goed aangedrukt. 
(Je moet het er even op laten liggen 
zodat het goed in je papier kan trekken)
Ik vond het wel erg leuk, 
toen ik het papier van de stempelblok haalde
 zaten er allemaal blokjes op het papier
Wat eigenlijk helemaal de bedoeling niet was niet
Dit  komt doordat op het blok een ruitpartoon zit. 
Maar vind het wel een heel gaaf effect .
Zo zie je maar dat er weer hele leuke dingen ontstaat 
zonder dat je het zelf  weet. 

De kaart heb ik nog even goed gedroogd met de heattool.
Hierna ben ik met een ander kleur rood inkt 
door een stencil gaan sponsen

Dit zelfde heb ik nog een keer gedaan met een nog donkere kleur rood

Daarna heb ik verschillende achtergrond stempels gezet op de kaart

Met een witte posca pen heb ik spetters aangebracht 
om het een beetje glimmend te krijget
 heb ik er nog perfect Pearls mist op gespoten 

De tulp van AALL&CREATE heb ik op een apart stukje papier gestempeld 
ingekleurd met ziggs en uitgeknipt.

De bloem heb ik met daaronder cheesclothe op de kaart gelijmd
Als laatste heb ik nog wat witte accenten aangebracht met de witte posca pen 
en de kaart gemat op zwart en geel cardstock

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart 
Mocht je vragen hebben ,stel ze gerust.
Lieve Groetjes Corry xxxx