Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 juni 2022

Enjoy beautiful moments

Hallo allemaal,

Hier weer een post van mij en dit keer een slimline kaart.


De achtergrond voor deze kaart is gemaakt met Dylusions Spray, dit is in heel veel mooie kleuren verkrijgbaar. Als ondergrond heb ik aquarelpapier gebruikt en daar de kleurtjes op gesprayd.

De rozen stempel uit de Jenine's Essential lijn heb ik op een pagina van een oud boek gestempeld en daarna uitgeknipt.


Langs de randen een aantal keren een swirl en kruisjes gestempeld en het is bijna niet te zien maar in twee hoeken heb ik nog een achtergrond stempel gebruikt.


De tekst is met zwarte embossingpoeder bewerkt en in strookjes geknipt.

Voor een leuk effect heb ik voordat ik de rozen heb opgeplakt er een beetje zwart naaigaren onder gelegd. Het meisje daarna op een roos geplakt alsof ze erop zit. 

De randen van de kaart nog wat extra aangezet met zwarte inkt en als laatste nog wat zwarte spetters gemaakt met een Posca stift en dit in z'n geheel op een zwarte kaart geplakt.

Hopelijk heb ik jullie met deze creatie kunnen inspireren. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs, Grietje


Als je op de foto's hieronder klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.



      
 
  

Geen opmerkingen: