Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 13 juni 2022

FB live / Accolade boekje Dutch Doobadoo en Craft O Clock

Hallo allemaal,

Op zaterdag 4 juni hadden we weer een online demodag.
Ik heb toen dit boekje gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo - 470.784.127 het accolade boekje.


Hierbij heb ik het mooie Craft O Clock designpapier gebruikt van de Afternoon walk.


Ook heb ik er nog een extra pocket in gemaakt die tussen de tweede en de derde pagina zit.


Verder aangekleed met de plaatjes uit de extra set en uit het junk journal haalde ik diverse pockets.


Achterin heb ik een pocket gemaakt met wat vouwen aan de zijkanten zodat er iets meer in kan.
Ik vond het weer leuk om deze met en voor jullie te maken, en wie weet maak je hem ook nog wel een keertje. We hebben daar trouwens pakketjes voor gemaakt waar een halve set in zit van het junk journal en van het extra`s setje. Zo heb je niet alle plaatjes dubbel. Ook zit er nog een paperpad in van 20.3 x 20.3 en de mal van Dutch Doobadoo.

Je kan alle artikelen hier vinden in de webwinkel: 

En wil je de live nog eens bekijken, dan is die hier nog even voor je neergezet:

Ik dank je weer voor het langskomen, en graag weer tot snel!


 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig boekje! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt een prachtig boekje gemaakt Janet en erg mooi papier gebruikt. Ook de DDBD mal mag er weer zijn! Fijn geheel zo..
GROET, Wilma