Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 14 juni 2022

Happy Bird-Day

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.

 Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het mooie Paper Pad A Cordial Invitation van Craft O' Clock met de mooie bijpassende knipvellen. Het plaatje met  het musje komt van een knipvel van Marianne Design, ik vind dit plaatje mooi combineren bij het papier. Het plaatje heb ik gemat op kraftpapier en aan de achterkant opgehoogd met dubbelzijdig Foam Tape zodat deze wat hoger op de kaart komt te liggen. De bloemen en blaadjes heb ik opgebold en met een lijmpistool vastgeplakt zodat het zijn vorm behoud. De tekst Happy Bird-Day heb ik gemaakt met een lettertang.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en dat ik jullie heb mogen inspireren.

Tot de volgende Kaart
Groetjes,







3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Het past allemaal perfect bij elkaar, prachtige kaart! Heel mooi gedaan Corrie.
GROET, Wilma

Corrie van Os zei

Bedankt Betha en Wilma
Groetjes Corrie