Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 juni 2022

Dream

 Hallo allemaal,

Deze kaart gemaakt met de JMA essentials embossing folder.
Tijdens de live van 21 mei had ik hem al snel even laten zien.
Zo ook meerdere achtergrondjes met de twee nieuwe JMA embossing folders.

Deze heb ik op kleur gebracht met de Finnabair Metallic wax.
Kleuren; Old silver, Mystic Turquoise en Amethyst Magic.
Het vellum heb ik aan de achterkant, boven en onder vast gemaakt
 zodat je geen lijm ziet zitten.
Op de rechterkant heb ik nog een randje gemaakt met de Slimline border dies.
Op het vellum nog paars jute touw gedaan en bling bling.
De randen heb ik nog bewerkt met Cadence Dora Hybrid Meatallic Antraciet 7138.




Dit was het voor deze keer,
ik hoop dat je hieruit inspiratie kunt halen.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.


  


  

 

 


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Mooie kaart Anita. Dit heb je weer knap gedaan.
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma