Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 6 juni 2022

Boekje met quotes

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een klein boekje gemaakt met behulp van een stans van Studio Light. Je kunt uit meerdere mooie modellen uit deze serie kiezen. 

In het boekje heb ik allerlei handgeschreven quotes verwerkt.


Als eerste heb ik alle pagina's uit cardstock gestanst. 


Daarna heb ik het designpapier van Reprint Grandma's Blanket op maat gesneden. De randjes van het papier allemaal opgeruwd met de papier distresser en met Distress Ink Victorian Velvet beïnkt. Het designpapier heb ik nog wat bewerkt met een stencil en met stempels.


Om je boekje mooi te kunnen decoreren zitten er bij de stansenset allerlei leuke lossse onderdelen. 


Voordat ik ben begonnen om alles vast te plakken heb ik eerst gekeken hoe ik het designpapier wilde verdelen over de pagina's en hoe ik de pagina's wilde afwerken.
Ter decoratie heb ik nog gebruik gemaakt van kant en lint uit eigen voorraad.
Nadat ik de pagina's heb afgewerkt kon het boekje worden in elkaar gezet. 


 


 






Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Als je op de onderstaande afbeeldingen klikt kom je rechtstreeks bij het juiste product in de webshop.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Liefs Grietje


   
  
  
  

  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Hele mooie creatie Grietje, fijne kleuren ook gebruikt.
GROET, Wilma