Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 16 juni 2022

FB live - spelen met alcohol inkt

Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik een heerlijke klieder live gegeven. Naja, kliederen...het werd ook heel erg mooi.
Die avond had ik het over alcohol inkt en wat je er zoal mee kan doen.
Nu kon ik in een uurtje natuurlijk niet alles laten zien, maar zoals je op de foto kan zien, ben ik toch geƫindigd met 3 voorbeelden.

Ik heb eerst een kaart gemaakt. Met een roos van vellum. Die ligt in het midden op de onderstaande foto. Rechts onderin is een kaartje waar je er eigenlijk 4 van kan maken, want die komen uit een vel A4 yupo papier. Dit waren dan een soort van simpele snelle kaartjes.

Ook heb ik nog even de gelli plate er bij gepakt en laten zien hoe je mooi met witte acrylverf
de gemaakte afbeelding kan liften. Ook kwamen hier nog stencils aan te pas.


Al met al was het denk ik een uitzending waar van alles te zien was op het gebied van alcohol inkt.
En wil je dit nogmaals bekijken, dan kan je de video hier vinden:


En de materialen, die staan hier voor je op een rijtje:



 

Geen opmerkingen: