Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 14 maart 2023

ATC kaartjes

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC kaartjes zien.
Gemaakt met de Vintage elements stans set van Jenine's Mindful art collection.
Daar zit een ATC formaat stans bij. 
Daarmee een set van twee ATC kaartjes gemaakt.
 
Als basis heb ik de Florence cardstock genomen. (kleur Sky nr. 44)
Daarop licht blauw linnenkarton verhoogd opgeplakt (hiervan weet ik niet exact de kleur)
Maar voordat ik deze verhoogd opgeplakt heb gaan we er eerst iets moois opmaken.

Ik ben begonnen met JMA Rub-ons script tekst op te wrijven.
De plaatjes, uit Die Cut Bloc Write Your Story,
 heb ik verhoogd opgeplakt met 3D foam tape.
Maar eerst de randen oud gemaakt met Distress crayon kleur Walnut Stain.
Daarna zwarte spetters opgebracht met de zwarte posca  marker.
Jute touw dubbel eromheen gewikkeld.
De ATC letters uit het sticker boekje JMA-ES-STIC07
De randen van de kaartjes ook met deze kleur crayon oud gemaakt.

Dat was het wel.

Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.