Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 maart 2023

It`s a good day to be happy

Hallo allemaal,
Op 11 maart heb ik in een live laten zien hoe je een slimline rietjeskaart kan maken.

Voor dat ik die live heb gegeven, had ik al een kaart gemaakt op die manier met de nieuwe collectie
JMA waar ik al mee aan de slag ben geweest om te helpen voorbeelden te maken.


Voor de basis heb ik ivoor kleurig cardstock gebruikt en als tweede kleur
een blauwe cardstock. Dit vond ik erg mooi bij de nieuwe JMA collectiel
FEELINGS OF FREEDOM.


De binnenkant heb ik voorzien van een gleuf die een pocket werdt.
En daar voor heb ik een losse pocket geplakt.
Zo kunnen er twee labels in.


Hier zie je het even van de bovenkant. 
Ik vind het zelf erg leuk met die rietjes.

Op de linkerkant heb ik een elementje geplakt uit het boekje die bij de nieuwe collectie hoort.
Dit sla je dan over de rechterkant van de kaart.
Je kan hier dus niet zoveel op plakken, anders kan de kaart niet dicht.


En de twee labels, die heb ik voorzien van rub-ons ( wrijfplaatjes)

Her en der nog wat plaatjes uit het elementen boekje en ook zitten her en der nog
wat gestippeltje stempel afdrukjes.

De live, die kan je terug vinden op ons YouTube kanaal wat je hier kan vinden:

Als je op het plaatje klikt, zie je al onze uitzendingen.