Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 3 maart 2023

Happy Birthday kaart met ScrapBoys

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze kaart zien.
Gemaakt volgens de sketch van de lopende challenge.

De sketch volgens de lopende challenge is deze;

De challenge kan je trouwens hier vinden, via deze link;

Ook heb ik een foto al liggend gemaakt.
Voor deze kaart heb ik het design papier genomen van
ScrapBoys uit de serie Moments.
Deze heb ik gemat op Florence cardstock papier kleur 64 Iguana.
De stansen van Jenine's Mindful 
zoals de ronde ornament stans past hier perfect bij.
Vlinder stansen doen het er altijd goed op toch?
Ook op de sketch staan vlinders. 
Deze afmeting van de vlinders zijn prima hiervoor.

De randen heb ik beïnkt met Vintage photo inkt.

Hou je ook van sketches?
Of wil je jezelf juist hier eens mee uitdagen?
Kom dan gezellig mee doen met deze challenge.
Je maakt kans op 10 euro shop te goed.


Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha