Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 9 maart 2023

FBLive - Art journal pagina met 49And Market

  Hallo Allemaal

Op 24 februari heb ik een live uitzending mogen geven
in de Facebook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik een art journal pagina gemaakt
in Mixed media stijl.

  Met o.a. producten van 49and Market, Cadence en meer.

Op deze Slimline pagina in mijn CraftEmotions art journal een creatie gemaakt.
Met Cadence acryl verf en natuursponsjes heb ik de achtergrond gemaakt,
deze wel ligt gehouden door dit voorzichtig  al deppend te doen.
Daarna Distress Oxide met behulp van de DDBD script mask stencil aangebracht.
Op verschillende plaatsen stukjes Rub-ons gewreven van het merk 49Aand MARKET.
Ik heb voor deze pagina sowieso alleen de 
49and MARKET lijn Vintage Artistry - Tranquility genomen.
Ook nog scripts gestempeld met een stempel van Stamperia.
De bloem die ik vervolgens opgeplakt heb is een Laser Cut outs-Elements
ook van het merk 49and MARKET uit die serie.

Als laatste nog Washi tape stickers en washi tape postage  stamps erop verwerkt.
De randen nog met Distress inkt Vintage Photo kleur geblend.
Zelf vond ik hem nu wel af.
Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.


De gebruikte materialen kan je hier vinden; 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Bohuslava Shevchenko zei

Hallo allemaal, mijn naam is Bohuslava Shevchenko en ik wil mijn getuigenis delen, ik ben een gelukkig getrouwde vrouw met 2 prachtige kinderen, op een bepaald moment begon mijn man vreemd tegen me te doen, het begon beetje bij beetje, we vechten en ruzie bijna de hele tijd en uiteindelijk verliet hij me voor een andere vrouw omdat hij me zelf vertelde, ik was verlaten met onze 2 kinderen, hij komt zelfs nauwelijks naar het huis, maar vanwege de liefde die ik voor hem had, zou ik hem niet laten gaan , Ik moest mijn probleem bespreken met een vriend van mij en stelde voor dat ik liever contact opnam met een spreukgieter, die me kon helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in het uitspreken van spreuken geloofde. Ik had geen andere keus dan het eens te proberen.
Ik heb alles gedaan wat mij werd gevraagd en na een tijdje begint alles weer goed te gaan, mijn man kwam terug naar huis, verontschuldigde zich bij mij en de kinderen en we leven nu allemaal gelukkig samen, ik kan niet bedanken Dr. Nosa Ugo die me heeft geholpen mijn relatie nieuw leven in te blazen, deze man is een steun geweest voor mij en mijn familie en we leven allemaal gelukkig samen, ik moest dit hier delen voor iedereen die dit soort problemen of een soort spiritueel probleem heeft u kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail

E-mail: karnataka.temple@gmail.com

https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

Neem contact met hem op voor elk soort spirituele kwestie en zie het geweldige werk