Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 juli 2023

ATC kaartjes met 49and Market

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze ATC kaartjes.
Gemaakt met de producten van 49 And Market - Spectrum Gardenia.




Voor de ATC kaart zelf heb ik de nieuwe stans van Jenine"s Mindful Art collection genomen.
Hierop design papier van 49 And Market (wat ik uit gestanst heb)
Aangekleed met Rub-on's, washi tape en plaatjes van Tim Holtz en 49 And Market.
De vlag heb ik verhoogd opgeplakt met daar doorheen jute touw.
Randen met de kleur goud geverfd (met een sponsje aangebracht).

Om er een feestje van te maken heb ik een envelopje bij gemaakt.
Dit met een oude DDBD Enveloppe Art&Tag nr 470.713.030.
Eerst de binnenkant hiervan bekleed met stukjes Washi tape.
Met de rolletjes die je ziet op de foto hieronder.
Maar ook de Washi tape stickers uit deze serie gebruikt.

Daarna de voorkant van de envelop bewerkt.
Eerst design papier erop en 
daarna aangekleed met de Laser Cut Elements van ook weer deze serie
en zo ook de Washi tape en Washi tape stickers.
Nog wat leuke tickets eraan geniet met de kleine nietjes van Tim Holtz.
Hiervoor heb je de "speciale" nietmachine van Tim Holtz nodig,
De randen beïnkt met Distress inkt kleur Dusty Concord.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.