Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 3 juli 2023

Steampunk bloemenkaart


Hoi,

Op woensdag 14 juni 2023 ging ik live om deze kaart te maken:


Ik vind het Steampunk papier van Art Alchemy (even op de gekleurde woorden klikken om naar de website te gaan) echt geweldig!!!! Een beetje romantisch stoer. Daarom combineert het ook echt super met de Get into Gear stansset van de Art Journal Specials. 

De gears (tandwielen) heb ik 3D op de kaart gemaakt. Eerst stanste ik de 3 gears uit het designpapier. Dat bewaarde ik goed (!). Daarna stanste ik de 3 gears 3x uit zwart cardstock. Ik plakte alle gears precies bovenop elkaar (het designpapier natuurlijk als laatste), plakte deze vervolgens terug op de plek in het designpapier en vervolgens plakte ik het designpapier er weer in. Dat is even puzzelen.... maar het effect is zo mooi.



De bloemen en bladeren zijn van Elizabeth Craft Desings: de Elegant Leaves 1 en de Florals23. Die bloemen zijn zo leuk speels, je kunt er meerdere kanten mee op.


Hier vind je alle gebruikte artikelen nog even op een rijtje:


Bedankt voor het kijken en lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Reanna

 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Anoniem zei

Prachtig hoor!