Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 11 juli 2023

Dream

   Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Art Journal pagina
Gemaakt met de producten van Jenine's Mindful Art Collection.
Ik had nog wat achtergrondjes liggen 
die ik ooit met Distress inkt gedaan had.
Zo zie je maar, komt ooit toch van pas.
Ik had er een briefje opegplakt met de gebruikte Distress inkt kleuren.
Die kan je onderaan in deze post vinden.
De milled lavender kleur heb ik rechtstreeks op gebracht,
dus het stempelkussen, hop op je pagina omdat deze heel licht van kleur is.
Met de andere kleuren heb ik eerst op een Craftsheet wat inkt gedaan
en wat water erop gesprayd.
Hierin in je werk/pagina deppen, net zolang totdat je tevreden bent.
Ik ben geëindigd met de kleur Seedles Preserves.
Daarna ben ik Structuur pasta van StudioLight aan gaan brengen
met de JMA -WAC-MASK58 mask stencil.
Daarna gestempeld met Distress inkt Seedles Preserves
(oeps, wilde eigenlijk met Oxide inkt Seedles Preserves stempelen,
maar het pakt goed uit)
Wat ook een mooie kleur is, is de Archival inkt kleur
Light House (denk ik)

Ook nog gestempeld met VersaFine Clair Morning Mist
Dit alles met de stempels JMA-FOF-STAMP422 en 423.
De Tekst DREAM uit de stans set JMA-FOF-CD516 
maakt het wel super gaaf toch?
Dit gestanst uit papier van de Unicolor paperpad van JMA.
Ook op dit papier uiteindelijk gemat 
en in het geheel in mijn JMA art journal  geplakt.
De randen nog bewerkt met Cadence metallic reliëf paste kleur petroleum.
Als laatste nog wat teksten erop. 

Dankjewel voor het langs komen.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen