Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 juli 2023

Bingo kaart challenge 135

Blog challenge 135,

Bingo kaart. 


Hoi allemaal!
Weer tijd voor een challenge! En deze keer bingo kaart, dus je kan zelf kiezen super toch?
Ik heb gekozen voor bijtjes, touw en bloemetjes.


Als basis de stans van Craftlab nested rectangles genomen deze heb ik twee keer gestanst.
Dan het honinggraadje van de accessoires stans van craftlab deze twee maal uit de basis gestanst.
Dan krijg je zoals je op de foto ziet de uitgestanste gedeeltes.


Als achtergrond heb ik de dipping techniek gebruikt. Je neemt wat Distress inkt die je op bv. je glasmat doet, je neemt een spuitbusje met water en lengt het aan. Daarna dip je je kaart er in.


Dit krijg je dan als resultaat en deze gaan we gebruiken als achtergrond.


Met de Posca pen wat spetteren omdat ik voor de rest niet veel kleur gebruik vind ik bij dit soort thema zwart en geel een leuke combinatie.


Het gedeelte waar de honing graat is uitgestanst dan we beplakken met foam tape. Ik heb gekozen voor de Heffy doodle foam tape van 3mm. Je ziet daar ben ik dus niet zuinig mee omdat ik toch altijd schrik heb dat bepaalde gedeeltes zouden indeuken en dat zou jammer zijn natuurlijk.


Eerst heb ik de voorkant van de kaart opgekleeft daarna is het makkelijk om de honing graat met lijm op de juiste plaats te krijgen.


Daarna alle stukjes die ik dachtnodig te hebben uitgestanst, ik doe altijd meer dan nodig maak je een foutje of wat dan ook je hebt reserve. Als ik spulletjes over heb maak ik de diertjes en bewaar ze voor later.


Het is een priegel werkje maar super leuk om te doen en ze zien er echt wel cute uit. Enkel de bloemetje heb ik uit een ander kleurtje uitgestanst.


Zo kun je dan zelf bepalen hoe je alles wil hebben. Nog wat gespetterd aan de voorkant met dezelfde kleur inkt en de zwarte Posca pen. Ik had geen donker bruin koortje dus heb ik  de licht bruine gekleurd met een copic marker.

We zijn super benieuwd welke bingo jullie zullen kiezen!
Veel knutselplezier!



Wil je meer informatie over een bepaald artikel klik op het fotootje.



Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Cutting Die - Striped Banners Studio Light - Creative Craftlab March - Friendz - Clearstamp - Bee HappyStudio Light - Essentials - Paperpad - Unicolor - Magical Christmas Marianne Design - Vellum Paper A4Distress Inkt - Mini - Scattered StrawHeffy Doodle - Foam Tape - 12mm / 3mm dik (10 meter) Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Fallen Leaves Hemp cord  - 0,8mm x 100m - White

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk! Groetjes Betha

Nicolette zei

Een superleuke kaart, bedankt voor de uitleg.
Groetjes Nicolette