Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 juli 2023

Je bent uniek

 Hallo Allemaal 
Met deze kaart wil ik jullie laten zien
 dat je niet alleen stempelsafdrukken
  kunt inkleuren met de lightmarkers 
Maar ook kun je de stempels zelf kunt inkleuren en afdrukken.
Dit geeft ook een heel mooi effect .
Omdat je per deel de stempel kleurt en afdrukt,
 moet de afdruk natuurlijk wel steeds op de zelfde plaats afgedrukt worden
 en daarom gebruik je de stempelhulp.



Je begint om je kaart te snijden 
Ik heb de afmeting 10x20 genomen
Je papier leg je vast op je stempelhulp met
behulp van magneten. 
Daarna leg je de stempel op je papier 
Daar waar jij de afdruk wilt hebben.
Vervolgens doe je de deksel van de stempelhulp dicht,
 zodat de stempel aan de deksel blijft plakken. 
Nu ga je met een kleur lightmarker met de brush gedeelte
 een deel van de stempel in kleuren. 
Hierna maak je een afdruk op de kaart. 
Nu zie je dat er al een gedeelte van de stempel is afgedrukt.
Je maakt de stempel even schoon met een doekje
 en gaat een andere deel van de stempel inkleuren. 
Ook nu weer afdrukken en stempel weer schoonmaken. 
Dit ga je herhalen tot de hele stempel is afgedrukt. 
de kleuren mogen gerust een beetje doorelkaar lopen, 
dit geeft juist een heel mooi effect.

De bloemen kun je nog met lightmarkers 
of een bijpassende kleur inkt inkleuren 
Op de hoeken heb ik nog wat inkt door een stencil aangebracht
 en ook wat scriptstempels aangebracht.
Tot slot kun je nog wat spetters aanbrengen
 en een tekst plaatsen 
Om het een mooi finish in touch te geven
 kun je de randen nog met inkt bewerken
 en de kaart gaan matten op een bijpassende kleur cardstock



Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren 

heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx







3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

gerda zei

Prachtig. Dank je wel voor de uitleg, ga ik zeker eens proberen.

Anoniem zei

Schitterend!
Ellen’s Greetingcards