Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 juli 2023

Smile....

Hallo,

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. Deze keer laat ik je stap voor stap zien hoe ik een pagina in mijn planner heb gemaakt. 


Ik heb een vel Aquarel papier 300 grams van Florence gepakt en hierop heb ik de diptechniek toegepast met de Distress Oxide Vintage Photo. Dat wil zeggen dat ik inkt op mijn glasmat heb aangebracht, dat heb ik nat gesprayed met water en daar heb ik mijn papier in gedipt.
Ik wilde niet mijn hele papier voorzien van kleur, maar vooral het midden heb ik in de inkt gedipt.
Dit heb vervolgens gedroogd met de heattool.

Vervolgens heb ik met dezelfde kleur de achtergrond bewerkt met een mask stencil van Stamperia.


Voor deze pagina wilde ik werken met de collectie Vintage Essentials van Simple Stories.
In deze collectie zitten o.a. Rub-ons. Die heb ik ook her en der op de achtergrond aangebracht.


In deze collectie zitten ook hele leuke elementen. Voor deze pagina heb ik de Captured Bits en de Ephemera gebruikt. Zo zit er een leuk clipbord in waar al een clip op afgebeeld staat. Hier wilde ik een foto achter verwerken die ik zelf heb geprint met mijn Canon Selphy printer. 
Hiervoor heb ik met mijn Craft Knife een klein stukje het papier ingesneden, zodat er een foto achter kan.



Uit de Captured Bits en de Ephemera heb ik wat leuke plaatjes uitgezocht en ben ik gaan spelen net zo lang tot ik tevreden was met het resultaat. Als extra toevoeging heb ik hier en daar nog wat wat Washitape geplakt.


Tot slot heb ik de pagina op zwart gemat en vervolgens in mijn planner geplakt.
Om privacy redenen is de foto wat onherkenbaar gemaakt.

Met deze pagina heb ik jullie geïnspireerd te hebben om ook lekker aan de slag te gaan.
De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande foto's te klikken. 

Heel graag tot de volgende keer!