Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 juli 2023

Challenge #135 Bingo kaart

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze kaart zien.
Gemaakt voor de lopende challenge #135 bij HobbyVision
Daar vragen we een rijtje (of meerdere) van de Bingo kaart.
Dit is mijn  inspiratie voorbeeld geworden.
Je kan meedoen tot de 18e. 
Ik heb gekozen voor de bingo rij;
Vlinder-plakparels-stans.
Het design papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van ScrapBoys - Archivalia.
De paperpad van 30,5x30,5cm. 
Daarin zitten kaarten die precies passen op de stans Rectangle Ornaments Frames van JMA.
Ik zeg, echt ideaal.
Ook zit er een vel Design papier met kleinere (ongeveer ATC formaat) kaartjes bij.
Hierop zit een leuk plaatje wat ik uitgeknipt heb en
 ongeveer in het midden opgeplakt.
Wat script erop gestempeld met een stempel die in de set van JMA-RM-STAMP483 van JMA zit.

Ook nog plaatjes van het knipvel  30.5 x 30.5 cm - Archivalia ARCH-07
hierop verwerkt. 
Dit knipvel zit niet standaard bij het paperpad maar is los verkrijgbaar.
De auto heb ik verhoogd opgeplakt met 0,5 mm foam tape.
Onder de vleugels van de vlinders heb ik ook dit foam gedaan,
zodat ze omhoog blijven staan.

In de labeltjes een gaatje gemaakt en een Nylon koordje er doorheen gedaan.
De meeste plaatjes gedistressed en beïnkt met Distress ink 
kleur Vintage Photo.
Nog een mini paperclipje van Tim Holtz eraan..

De Tekst "Happy Birthday" verhoogd opgeplakt 
en zitten onderaan de Design papier vellen.

Doe je ook nog mee aan deze challenge?
Dit kan tot 18 Augustus.

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.



Geen opmerkingen: